Nisvet Džanko – karirani pozitivac

Kao prvo,moram reći zašto sam se uopšte odlučio da išta napišem na ovu temu na blogu.

Razlog: Danas sam bio na dženazi(sahrani) jednog svog prijatelja iz djetinjstva,kojeg dugo nisam viđao(cijeli život je bio u BiH,kao i ja),pa smo se onda sreli prije otprilike mjesec dana na DIP-u,u Kliničkom centru u Sarajevu.Ja na nekoj rutinskoj pretrazi,a on sa nekim u tom trenutku,nepoznatim zdravstvenim problemom i simptomom.Pošto je na tom odjeljenju čekanje maratonsko,skoro pola dana smo proveli razgovarajući o svemu i svačemu.Završili smo svaki svoj pregled i lijepo se pozdravili.Od tog dana se više nismo sreli.Danas u novinama vidim smrtovnicu i naravno da sam se jako iznenadio i u vrlo kratkom vremenu mi je kroz glavu prošlo svo vrijeme,čak čitav vremeplov,našeg druženja i poznanstva.Na gradskom groblju u Vlakovu,od njegove familije saznajem da je preminuo,baš upravo od ciroze jetre,sa određenim komplikacijama.”Gromada” od čovjeka,vedrog duha i raspoloženja.Ali,takva ga sudbina zadesila.Ispraćen je dostojanstveno.

Nisvet Džanko,profesor geografije,novinar, i “pozitivni geograf”,kako ga ja volim nazivati,nadam se,neće doživjeti tu sudbinu.Kao nepretenciozan,objektivan i opušten,ali i edukativan u svojim emisijama,zadobio je simpatije velikog broja gledalaca i “običnog naroda” i “raje”,jer je upravo o toj populaciji i pravio emisije.Imao je on svoj kutak u vidu emisija “Pozitivna geografija” i “Karirani dnevnik” gdje je davao sebe i svojim stilom radio emisije.

Dnevni avaz prenosi između ostalog i njegovu izjavu: “- Od države ništa i ne očekujem. Ne očekujem ni od raje, ali s rajom sam i za raju živio, s rajom se družio, zato mi se, valjda, sada ovako vraća. Kako posiješ, tako ćeš i požnjeti -” kaže Džanko.Ovo je rekao,jer mu na mobitel stize ogroman broj poziva,od znanih i neznanih ljudi koji se interesuju za njegovo szdravstveno stanje i daju mu podrsku.

Ovo je u stvari klasičan tip izjave ljudi,koji su u stvari,dobri za sve samo ne za sebe.I o svemu i svima vode brigu,samo ne o sebi.Nadajmo se da će uspjeti u svojoj borbi.

Na početku rekoh,zašto uopšte išta pišem,jer ako bi se pisalo kome sve treba pomoći u ovovom našem društvu,mogao bi se napisati čitav roman i uvijek bi bilo da “ima preči od prečeg”.Jednostavno sam imao potrebu da se oglasim.

Da ne dužim.Pomoći se može uplatom na sljedeće račune:

Nisvet Džanko

UniCredit banka

3387202114957933 – uplata u KM

40020674101 – uplata u eurima

Za uplate iz inostranstva,potrebno je uz broj računa navesti i:

IBAN BA39 3389 0025 7503 7767
SWIFT: UNCR BA22

Takođe,novac se može donirati i pozivom na jedan od brojeva humanitarnih telefona:

Za korisnike mreže “BH Telecom” na broj 090 291 043 – donirate dvije KM.
Za korisnike mreže “HT Eronet” na broj 092 890 805 – donirate dvije KM.

Komentariši

