Kladionice,nepismenost i dinosaurusi

Gledam TV dnevnik Federalne televizije,tek onako,kao i obično da budem koliko toliko informisan o stvarima koje me zanimaju.
Naravno,politiku progutam nekako nazor,i pola stvari nisam ni slusao,jer me to ne interesuje,ali je neizbježno.

I u nekom dijelu te centralne informativne emisije,zaparala mi je uši jedna vijest.
A vijest glasi,”da je Bosna i Hercegovina po broju kladionica,prva u Evropi”!.Ovako mala država na evropskom tronu.! I to kakvom.!

KladioniceNaravno da ništa novo neću reći,ako kažem da je razlog besparica (“kokuzluk”),jer su takvo objašnjenje dali i neki anketirani psiholozi.
Doduše,malo je apsurdno što uz tu “kockarsku ovisnost” u BiH ne ide paralelno i “kafanska ovisnost”.Ali kafane i restorani nisu baš nešto naročito posjećeni.
Alkohol se izgleda konzumira u “kućnom ambijentu” jer je na taj način vrlo jeftin,a i lako je dostupan.To nije hobby,to je ovisnost,ali….
Uglavnom da ne dužim,oko pola miliona ljudi u BiH se “kocka”.Bilo kladionica,ili neka druga igra na sreću.O ovome je vjerovatno već sve napisano na internetskim portalima i drugim medijima.Ipak za mene je ovaj podatak bio iznenađujući, iako sam već odavno mislio da sam spreman,da me više ništa ne može iznenaditi.

Pošto nikada nisam odigrao,a niti znam kako se popunjava listić za kladionicu,ipak svim “igračima na sreću” želim unosan dobitak.
Kada ne mogu fudbaleri u Evropu,ne može država u Evropsku uniju,e onda neka nas na ovom prvom mjestu…..Valjda je bitno biti prvi….Do velikog dobitka – sretno.

Nisam ni svario tu vijest koju sam čuo,kad kao po narudžbi,stiže druga još gora informacija.

Otisak prstaČita voditeljica,a vijest glasi: “U Bosni i Hercegovini rapidno porastao broj nepismenih osoba”.Ja u prvi momenat pomislih da se radi možda o informatičkoj nepismenosti,međutim prevario sam se.Slušajući dalje,čujem informaciju da je oko jedne trećine stanovništva u BiH nepismeno.U stvari da nemaju završenu ni osnovnu školu.Ovaj podatak je objavio UNESCO.

Da ne bude da ja prepričavam nešto što su mnogi čuli,ali od silnog jada i čemera ne mogu to ni da komentarišem.
Jednostavno ne mogu,čim pomislim da je Evropa tako blizu i da će biti još bliže u skorije vrijeme,i to samo preko rijeke da se pređe.

U Evropi na žalost ne priznaju potpis sa palcem umočenim u tintu….

I sve ide kao u nekom filmu.

Dinosauri - Pionirska dolinaOdmah poslije te druge vijesti,novinar sa Federalne TV daje jedan kraći kritički osvrt o nekoj temi i pri kraju priče pomene “dinosauruse u Pionirskoj dolini”
Naime,za one koji ne znaju,u Pionirskoj dolini (zoo vrt) su od nedavno izloženi eksponati praistorijskih životinja,reptila,dinosaurusa….itd
I njegov zaključak na kraju je bio da “mi izgleda i živimo u praistorijskom vremenu”.
Ako nije baš tako,kako je novinar zaključio,ja onda ipak mislim da smo “tu negdje”.

Evo već je dobro kasno i odoh na spavanje,a nadam se da neću sanjati da sam izgubio na kladionici,da se potpisujem prstom,te da mi je dinosaurus kućni ljubimac.

Napomena: Fotografije preuzete sa interneta.

Komentariši

